• 2165
  • 5481
بهترین مارک ماشین تزریق پلاستیک

بهترین مارک ماشین تزریق پلاستیک

امروزه در کنار برندهای آمریکایی و اروپایی، دستگاه های تزریق پلاستیک چینی با مشخصات اختصاصی، در مدل های مختلف جهت تولید محصولات متنوع در صنعت تزریق پلاستیک ایران موجود می باشند که کار ساخت هر محصولی بر اساس اطلاعات مربوط به قالب، وزن و ابعاد با انتخاب مدل ایده آل دستگاه صورت خواهد پذیرفت. تولید قطعات پلاستیکی با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیکی رواج بسیار زیادی داشته است و با توجه به رشد قطعات پلاستیکی و ارزان قیمت تر بودن آن‌ها نسبت به قطعات فلزی و یا شیشه ای، این قطعات طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. اخیرا حتی از قطعات پلاستیکی در تولید هواپیماها هم استفاده می شود. در این میان برخی برندها به عنوان بهترین مارک در بازار به فروش می رسند. یکی از بهترین برندهای ماشین تزریق پلاستیک در ایران برند اطلس ماشین نماینده رسمی شرکت "هایدا" است.

اطلس ماشین پلیمر، بهترین مارک ماشین تزریق در ایران

شرکت اطلس ماشین پلیمر با علامت اختصاری amp از سال 1370 با هدف شکوفایی صنعت کشور، در زمینه ساخت و تولید، واردات، فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های تزریق پلاستیک و لوازم جانبی مفتخر به ارائه خدمات مشاوره و راه اندازی خطوط کامل تولید می باشد، ما به دنبال شناخت نیاز تولید کنندگان و فعالان صنعت پلاستیک همواره در تلاش برای ارائه سرویس و خدمات بهتر هستیم.
اهداف این شرکت، نوآوری فناوری در زمینه تولید ماشین آلات تزریق پلاستیک برای ارتقای سطح کیفیت و دوام قطعات دستگاه ها و همچنین فراهم کردن رفاه و افزایش سرعت در تولید محصول ماشین آلات، جهت مقرون به صرفه بودن تولید و رضایت هر چه بیشتر مشتریان می باشد. اطلس ماشین از سال 1387 نمایندگی رسمی شرکت هایدا یکی از بزرگترین شرکت های چینی سازنده دستگاه تزریق پلاستیک را دارد. 

شرکت هایدا از بهترین برند ها و مارک های ماشین تزیق پلاستیک

شرکت نینگبو هایدا در سال 1991 تاسیس شد. تخصص شرکت هایدا، طراحی و تولید ماشین آلات تزریق پلاستیک می باشد. هایدا از معروفترین شرکت های صنعت ماشین سازی در چین است که در سال های گذشته عهده دار پروژه National Torch بوده که شهرت قابل توجهی در استان ژجیانگ برای این شرکت به همراه داشت. شرکت هایدا از سال 2000 کار صادرات به تمام اقصا نقاط دنیا را آغاز کرد و امروه برند شناخته شده و پرطرفداری در آمریکا، اروپا، خاورمیانه می باشد.
شرکت هایدا بیش از 100 هزار متر مربع مساحت دارد و دارایی کل آن بالغ بر 250 میلیون RMB است. 380 نفر کارگر و کارمند و حدود 100 مدیر ارشد و میانی متخصص در شرکت هایدا مشغول به کار می باشند علاوه بر این هر ساله تعداد زیادی از مهندسین و کارشناسان ارشد مشهور به شرکت هایدا دعوت می شوند. شرکت هایدا جهت بالا بردن سطح تخصص خود و ایجاد مرکز توسعه و برنامه ریزی در شرکت با بسیاری از دانشگاه های رتبه بالا چینی همکاری می کند. شرکت هایدا حدود 100 مدل دستگاه تزریق پلاستیک طراحی و تولید کرده است که از 50 تا 3300 تن با طبقه بندی خاص، با کیفیت و ثبات بسیار بالا توسط مشتریان خود به رسمیت شناخته شده است. 

جهت آشنایی با محصولات جدید شرکت اطلس ماشین نماینده رسمی شرکت هایدا، به معرفی اجمالی ماشین آلات زیر توجه فرمایید:

سری HDL سروو موتور

صرفه جو در انرژی، با ثبات و مقاومت بالا ، تعمیرات و نگهداری آسان

 

سری HDL سروو موتور

 

سری HDL مخصوص تولید پریفورم

تولید محصولات پلاستیکی در حدود 170 گرم، سروو موتور دوبل، قدرت و ظرفیت بالا

 

سری HDL  مخصوص تولید پریفورم

 

سری HDK ماشین تزریق با سرعت بالا

مخصوص تولید ظروف جداره نازک، اقتصادی، قدرت مکانیکی بالا و با ثبات

 

سری HDK  ماشین تزریق با سرعت بالا

 

سری DY دستگاه Oil- electric composite

سرعت بالا، عکس العمل سریع، صرفه جویی بسیار بالا، عمر بالا، بدون آلودگی محیطی

 

سری DY دستگاه Oil- electric composite

 

سری HDJE فول الکتریک

بدون ایجاد آلودگی محیطی، دقت بالا، مخصوص بسته بندی و تجهیزات پزشکی، قطعات الکتریکی

 

سری HDJE فول الکتریک

 

سری L مخصوص تولید سبد

سیلندر ماردون بیمتال مخصوص ، جهت تولید قطعات قابل بازیافت ،وزن تزریق بالا، سرعت سیکل کوتاه، واحد گیره قوی 

 

سری L  مخصوص تولید سبد

 

سری HDU مخصوص تولید سطل 

زمان تولید سطل 20 لیتری 18 ثانیه و سطل 33 لیتری 26 ثانیه می باشد. 
قدرت بسیار بالای واحد گیره و فرم

 

سری HDU مخصوص تولید سطل

 

سری HDP مخصوص تولید قاب گوشی

واحد تزریق مخصوص، سیلند ماردون خاص جهت تولید قاب گوشی.

 

سری HDP  مخصوص تولید قاب گوشی

 

سری HDEB، سری دو صفحه Two Platen 

کورس بازشوی گیره ی بیشتر، فشار قفل گیره

 

سری HDEB، سری دو صفحه Two Platen 


 
سری HDDP Multi- Component

مقاومت و دقت بالا، دو واحد تزریق تک سیلندر مستقل

 

سری  HDDP  Multi- Component

 

شرکت هایدا سالانه بیش از 4000 دستگاه تزریق پلاستیک تولید می کند. تا به امروز 50 شعبه فروش در داخل کشور و ده ها شعبه در سراسر جهان به فروش ماشین تزریق پلاستیک هایدا مشغول هستند. هدفمندی شرکت هایدا در شعار آن نهفته است "کیفیت اولویت ماست". شرکت هایدا جهت بالا بردن توسعه صنعت پلاستیک ملی چین و به منظور ارتقا پاسخ گویی به نیاز مشتریان، بهبود کیفیت و خدمات پس از فروش هر روز به تلاش و رشد خود ادامه خواهد داد.
شایان ذکر است، مدیریت فروش و خدمات پس از فروش محصولات اطلس ماشین، مرکب از مهندسین مجرب و مورد اعتماد، جهت ارائه مشاوره های فنی برای انتخاب ماشین مناسب و خدمات پس از فروش، می باشند. اکنون، با بهره گیری از توانمندی مدیریتی اطلس ماشین، چشم انداز جدیدی برنامه ریزی شده تا با گسترش فعالیت خود، درک صحیح از نیازهای مشتریان و تلاش در راستای تامین آن ها، گسترش و سرعت سطح کیفی خدمات، تامین به موقع قطعات یدکی و تحویل دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن میسر شود.

دوشنبه 20 اردیبهشت 1400

اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

اطلاعات تماس

دفتر مشهد

تلفن: (۰۵۱) ۳۶ ۵۱ ۳۶ ۸۱ - ۳

فکس: (۰۵۱) ۳۶ ۵۱ ۳۸ ۶۲

کد پستی: ۹۱۹۸۱-۷۴۴۵۹

آدرس : بزرگراه آسیایی، آزادی ۱۳۱، تقاطع چهارم

موبایل: ۰۹۱۲ ۷۳۳ ۹۳ ۳۱

دفتر تهران

تلفن: (۰۲۱) ۷۷ ۳۳ ۳۳ ۳۱

فکس: (۰۲۱) ۷۶ ۷۹ ۰۹ ۸۶

کد پستی: ۱۶۵۸۷-۴۹۸۵۹

آدرس : خیابان اتحاد، خیابان هشتم غربی، شماره ۲۳

موبایل: ۰۹۱۲ ۷۳۳ ۵۲ ۳۳